5 dagar kött o fisk

Jag har varit lite slarvig med bantningen nu när jag har haft sem och lediga dagar, men det är väl egentligen ganska naturligt, så nu har jag bestämt mig för att återigen gå tillbaka till kött och fisk dieten på 5 dagar med start imorgon, jag mådde verkligen bra och jag märkte ju att jag gick ner i vikt...Nu har man kanske gått upp allt igen? Nä det har jag nog inte men jag vill ju gå ner mer...Inte stanna upp och gå tillbaka till innan.
Så nu är det dags att påbörja ytterligare ett par dagar. Därefter ska jag försöka att INTE synda,,men det är så svårt när man har folk hemma t ex då när Ingrid var här över en hel helg och jag menar NÅGON GÅNG måste man ju få lov att unna sig det där *lilla extra* bara man sen kan göra slag i saken och gå ner dom där kg igen som man kostat på sig!


Så japp...från och med imorgon så är det stenhårt!!!

Kommentera här: