my first time for this dinner!



Min lasagne blev väl hyffsat bra, har ju smakat godare förstås men helt klart godkänd ändå! :)
Det beror väl lite på hur man kryddar färsen antar jag? men för att vara FÖRSTA GÅNGEN så var den som sagt ok.
Helgen har varit sådär, åkte till jobb i Lördagsmorsse men mådde fruktansvärt illa och kräktes..så vi fick ringa in en vikarie och jag fick åka hem och lägga mig.
sov ända till klockan 2 och sen satt jag bara och kollade dumburken heeeela långa lördagen.
Idag har jag mått som vanligt och gick till jobb idag och det har gått bra.
När jag kom hem så körde jag och Denise och kollade in vart hon ska praktisera på danska vägen och jag förklarade bussarna för henne.
Finns det möjlighet så kommer jag ju att köra henne imorgonbitti och även hämta henne när hon slutar lite senare.
Jag hoppas att det kommer gå bra för henne på denna praktikplatsen :) och själv tycker hon att det ska bli spännande! ....HOPPAS BARA DET HÅLLER I SIG!!

nu ska jag bara ta och *Hålla kväll* och bara slappa!

Kommentera här: