soptunnegolvet

Phu vilken dag, ja alltså det har inte varit något ansträngande alls utan tvärtom :))
jag har sovit flera timmar i eftermiddags, gick och la mig en stund under täcket eftersom jag frös som bara den och viiippps så slocknade jag där och vaknade vid 2 tiden med lite smått panik i kroppen, trots att jag inte skulle göra något speciellt merrän att stada det där vanliga..men sen när jag väl började städa så började jag med Denises rum oxå..ändrade om lite så att hon ev kan sköta sitt rum lite bättre än vad hon gör nu. Annars brukar hon ha typ golvet under sängen som en papperskorg, men det kan hon inte ha nu för det kommer jag se med en gång isåfall ;))
så nu får hon bannemig ha det så som jag har möblerat tills hon klarar av att sköta sitt rum!
Var ute och skulle boka tvättid men där var inte ledigt förrän på Fredagmorgon..Hmm...Lisette får ta det då tänkte jag, men så kom grannen in för en stund sen och sa att han hade tvättat klart och jag kunde fortsätta utnyttja tiden om jag ville :)) SÅ KLART ATT JAG VILLE...tvätten hänger långt utanför tunnan här hemma, så jo jag tackade och tog emot, så nu får jag upptvättat 4 maskiner i alla fall.
Halv 7 ska jag köra och hämta Denise på praktikplatsen och det ska bli kul att höra hur det har varit idag :) Igår hade hon ju en massa att berätta, bl.a att hon för första gången har sett en döende människa. När hon berättar så verkar det som att hon trivs och tycker det är kul och det glädjer mig att höra att hon är positivt inställd!!

Idag börjar en ny serie som jag ska följa och nu ser jag bara fram emot det!

Kommentera här: