kan inte glömma!!

Det skär i mitt hjärta bara jag tänker på det, ucsh vilken hemsk syn!!
Fick vara med om att en Ankmamma tydligen hade blivit påkörd...
stod några bilar som hade stannat och visade med varningsblinkersen att något hade hänt..
Jag trodde det var en bilolycka?
Men nej...på vägen ser man att en ankhona blivit påkörd och längre in vid vägrenen ser jag en man som står och lockar och pockar, ser att han har något i handen? kan det ha varit en påse av något slag...
När jag sen kollar vidare så ser jag säkert MINST 8 små dunbollar till ungar..NAAAAWWW....herrejisses...deras mamma hade nyss blivit överkörd!!! :((
Jag fick sååååå ont i magen!!
Just nu bara ÖNSKAR jag att mannen fick tag på alla dessa små dunbollar!?? och att dom blir räddade till livet!!
kanske han körde in med dom till djursjukhuset och att dom fixar en surrogatmamma till dom där!?

Jag är såå fruktansvärt blödig när jag ser något sådant!! men vad sjutton skulle hon ut på motorvägen att göra??? ja eller i alla fall strax innan man kommer ut på motorvägen!!
Hon hade ingen changs i världen..dog säkert på en gång, men fyy så hemskt att se alla dessa ankbarn som nyss blivit av med sin mamma!
Jag undrar om pappan väntar på dom ännu?

KAN INTE GLÖMMA



känner sorg över den där lilla ankfamiljen :(

Kommentera här: