Dags att ta nya tag!

Ojj, jag har visst inte varit inne och skrivit här på evigheter, men jag har väl inte riktigt känt mig inspirerad eller haft lust? så kan det ju bli ibland :)
Det har ju hänt en del sen sist, saknaden av Felix är fortfarande stor, men det känns mer och mer som man kan hantera det bättre för varje dag som går, fast förra veckan kom alla känslor tillbaka igen och det var superjobbigt just den kvällen! Det var när jag hämtade hem honom från djursjukhuset, alla tårarna började flöda igen och det var RIKTIGT JOBBIGT! men...en otroligt fin urna och nu är jag bara glad över att ha honom hemma och närvarande..för jag vet inom mig att han någonstans finns med oss här hemma!
 
Här kommer Felle på ett eller annat vis ALLTID vara med oss!
 
Här hemma är allt sig likt, inga större förändringar där inte, och mina drömmar blir mer och mer påtagliga!
 
I helgen som har varit hade vi wilma här hemma, Lisette passade henne från fredag till Lördag och jag i min tur hade henne från Lördag till Söndag, härliga unge!! <3
Hon växer och knakar så det slår gnistror om henne och hon blir bara charmigare och charmigare för varje gång man träffar henne :) en riktig liten solstråle trots att hon kan visa lite envishet mellan varven...haha..kanske lik sin farmor? ;)
 
Älskar henne verkligen!!
 
Några nya spännande maträtter har jag inte heller gjort..Nää..vet ni vad!!! JAG TROR JAG MÅSTE TA OCH SKÄRPA MIG NU ALLTSÅ!! haha..men som sagt, livet går upp och ner och för tillfället har jag väl varit nere i en svacka där ingenting har kännts roligt!
Men nu har jag en rolig sak att se fram emot, och det är att få besöka Emporia på Torsdag när jag är ledig, kommer att ta bussen dit och bara gå och njuta och titta på allt! kanske handla något roligt oxå :) Ev kanske t om ta en liten fika i min ensamhet och bara sitta och spana in folk! ;)
 
Nu ska jag däremot gå och ta mig ett varmt bad, för nu känns det att hösten har kommit på allvar, Brrrr,,,,riktigt kallt har det varit idag!
 
See ya
 

Kommentarer:

1 Mormor:

Ja som jag sagt innan så är Felle Gubbens urna fin. Kommer ner o sätter en Ros till honom den dagen han skulle fylt 10år.Chi Chi hant ju inte att bjuda honom på hennes 4års dag.Dagen innan den 13oFelle den 14de. O visst är mitt lilla barnbarnsbarn go o kär synd bara hon inte var riktigt kry. Men glad att jag fick hålla henne o krama om henne Kramar till en underbar dotter

2 Mormor:

Skulle ju skriva en underbar dotter o Farmor som du är till Wilma o som låter henne få träffa sin gamlemormor kram igen. Din tokiga Mammy

Kommentera här: