goderkväller...

......På er!
Idag har dagen varit som den brukar här hemma, underbart väder på jobb och man riktigt njöt ute i solen men tyvärr så blir det ju mörkt alldeles för snabbt kan jag tycka!, man blir ju bara såååå trött när det blir mörkt ute :) men man kanske kommer förbi det där oxå så småningom? Just nu längtar jag bara efter att det ska bli Torsdag så jag får min lediga dag för att sticka till Emporia, vill verkligen gå och flukta runt där ett par timmar! :) men den som väntar på nåt gott väntar ju aldrig för länge sägs det?!!
Idag har jag gjort lövbiff till middag, bara stekte dom rätt upp och ner utan en massa krussiduller..pommes och bea till det..MUMS..men åt bara liiiiiite! var inte hungrig alls!
Denise och Erik är hemma hos honom idag, Hmm...känns konstigt eftersom de annars ALLTID är här hemma..jag saknar dom när dom inte är här och samtidigt är det skönt att inte ha dom hemma, eftersom de oftast stökar ner..men igår hade dom varit jätteduktiga på att göra fint här hemma <3 så då var det kul att komma hem! :)
 
Ikväll börjar där en ny serie som jag bara måste kolla in, får se om det är något att följa? handlar om storstadskvinnor här i sverige, typ som hollywoodfruarna?!! haha...EN skandalserie med andra ord!! :))
snart kan man inte hålla reda på alla serier man vill se!, men dom jag försöker följa är
 
: ensam mamma söker

: Bonde söker fru
 
:efterlyst
 
: hollywoodfruar
 
: ja och idag blir det då den nya serien
 
Phuuuu....snacka om jobbigt att hålla reda på alla programen!! haha..
 
MEN SÅ HÄR SER EN ÄKTA OXIETJEJ UT I ALLA FALL ;))
 
Mmm...nåt i den stilen!! ;)
 

Kommentera här: