Nu har jag gjort det!!!

HAHA....fyyy faaan...Nu har jag gjort en sak som jag har gått och funderat på länge och viiipppsss...idag så bara blev det så som jag har tänkt en längre tid..haha...va fan..att jag ALDRIG kan lära mig tänka lite innan jag bara bestämmer mig!!
Innerst inne är jag nog en väldigt impulsiv person? har kommit på mig själv massor av gånger att jag t ex kan prata först och tänka efteråt och då kan det lixom handla om att man ev sårar mer än vad man gör nytta...men för stunden som jag pratar så låter det bra...sen när jag väl tänkt efter så kan det vara rena katastrofen det där som jag har sagt just för den stunden!
Mmm..likadant idag då...nu har jag gått och tänkt på en sak ganska länge...vägt för och nackdelar mot varandra och utan att jag ens har -VÄGT- så blev  det på det ena sättet ändå,trots att jag kanske kommer att ångra ihjäl mig!??
HAHA...jag stör mig på mig själv att jag har detta bettendet!!
Min hjärna skulle behöva en rejäl omgång tvätt i mellan åt.
 
jaja..nu har jag gjort det och nu är det försent att ångra sig, jag hoppas bara att det lixom bara inte är bortkastat!
 
 
YRPANNA!!

Kommentera här: