Festival och Vildsvin

Ucsh..nu börjar man känna av lite lätt panik i kroppen, nu är ju semestern slut för denna gången och nu dröjer det väl ett tag innan man har sem igen :(  det är så mycket som jag vill ha gjort oxå innan jag börjar jobba på Tisdag,, ja jag börjar ju min jobbevecka med en ledig dag så det känns ju ändå ganska så skönt, sen är jag ju ledig på Fredag igen.
Helgen har varit bra i alla fall, Jeppe har ju varit här med wilma ända till idag på morgonen så man har haft full rulle med henne ;)
Igår tog jag och Jeppe en tur upp till Festivalen, men my good så mycket folk!!!
Det gick nästan inte att gå där med barnvagn och det var nästan mer jobbigt än roligt, vi fick i alla fall ätit varsen vildsvinskebab men bläääää...det kommer jag inte köpa fler gånger, jag tyckte att det smakade som ruttet kött medans jesper tyckte det var gott och försökte övertala mig att jag oxå skulle tycka det var gott eftersom han menade på att jag skulle *tänka vilt*  haha...jo jag försökte tänka vilt men det funkade ändå inte, det blev lixom inte godare för det :))  så nepp..det var en besvikelse!
Sen gick vi lite och skulle titta i stånden men det var nästintill omöjligt med allt folk, så till slut hamnade vi nere vid lilla Torg där vi satte oss och tog varsen öl!
 
 
Efter det gick vi så sakta upp mot centralen för att ta oss hem igen.
Nä jag tror att man ska gå på festivalen en vanlig vardag mitt på dagen, om man nu vill kolla lite på saker och sånt och utan barnvagn! :)
Så vi får se om jag kanske åker upp en dag med Denise efter att hon slutat skolan och jag jobb.
När vi sen kom hem så blev det bara slapp framför Tv:n och både jeppe och Wilma somnade :)
 
 

Kommentera här: