Bio-Time...Yeeeeeaa..

Äntligen har jag jobbat mina 4 dagar och nu är man ledig imorgon, ska bli såååå skönt..med tanke på att vi hade det ganska körigt i helgen med en massa larm och ingenstans att ta vägen på middagsrasten eftersom portkoden på den lånade lokalen var sönder, och ingen var villig att låna ut någon nyckel heller från den andra hemtjänstgruppen! TASKIGA människor det kan finnas :-(
Nu har solen tittat fram ett par dagar och man blir genast piggare, trots att det är ganska kallt i luften!
Ikväll ska jag på Bio med Denise och Erik :) ska bli skoj, är bara rädd att jag kommer somna eftersom den inte börjar förrän 21: 15 ..hahaha..vid den tiden brukar ju jag ligga på soffan och kolla tv och slummra till.
Rätt vad det är så Zzzzzz....jag kanske högt där i biosalongen ;)
Nä det ska säkert gå bra :)
får uppdatera mer sen när jag kommer hem mitt i natta ;)

Kommentera här: