påsk och genomförkyld

Ja det har ju varit en trevlig påsk när man fick äran att få lov att vara genomförkyld till på köpet :( Inte kul alls men påsken igår var trevlig ändå trots allt...lilla familjen kom ju hit ;)
'Vi hade inte det där traditionella med ägg och sill, nä vi körde på fläskestek, potatis, gudagod sås och massa grönsaker istället!! Mycket godare faktist!
Så ägg har jag inte käkat för mycket av i alla fall :)
Denna helgen kände jag ändå lite av det där talesättet man säger
 
***kul när dom kommer men skönt när dom går***
Lite skäms man ju över att känslan var så men det är tack vare att jag inte känner mig frisk i varken huvud eller kropp.
Idag kommer jag bara slappa hela dagen, känner inte ens för att gå ut i detta fina vårväder som är idag, så hoppas bara att det håller i sig ett par dagar så att man får hinna njuta av solen när man är frisk igen!
Man märker oxå att smulan nu börjar tycka att det är skönt ute eftersom hon håller sig borta flera timmar åt gången!
Idag blir det restmat sen igår eftersom där blev massvis över!
 
"HOPPAS ER PÅSK VARIT BRA "
 

Kommentera här: