TjoooHoo...

......Eva hörde av sig och vi ska ses på stan imorgon, ska bli jätte..jättetrevligt att bara gå omkring och snacka och kolla i butiker och fika hela långa dagen ;)  Jag frågade henne ifall vi skulle ses på emporia eller i stan, men vi bestämde oss för stan eftersom det ska bli fint väder...mysigare att gå ute och prata då, sätta sig ner och käka en glass och bara prata...prata...PRATA!! haha...finns ju såååå många ställen man kan sätta sig vid för att ta en fika t ex eller bara sitta på en bänk och ta ett bloss och kolla in allt konstigt folk :)
Och eftersom vi redan ska träffas vid 11-12 så var jag nästan bara tvungen att gå in och tvätta håret ikväll...hatar lixom att stressa med det på morgonen ;)
Jag tror att vi har supermycket att berätta för varandra med tanke på att vi inte träffats själv på flera år så japp jag ser verkligen fram emot morgondagen....TjoooHOoo..
 
En annan sak som jag glömt att berätta ( eftersom jag så sällan skriver på min blogg såklart) Är att jag är så sjukt djävla stolt över min dottra Denise!! ;) hon har verkligen tagit sig fram när det gäller skolan och det får mig bara att känna stolthet och ett lyckande i framgång när det gäller uppfostran...menar såååå många gånger som hon såg att man blev besviken på kvartsamtalen eftersom hon aldrig berättade fulla sanningen...så kom det istället som ett slag på käften att höra hur dåligt hon skötte både läxor och lektioner!
NUUUU DÄREMOT!!
Myy good! på en vecka har hon jobbat ikapp så att hon nu är garanterat G i ämnen som vi aldrig trodde var möjligt och däribland matten och svanskan :))  jag är sååå glad för hennes skull och eftersom hon märker det så tycker hon givetvis att det är kul att kämpa vidare!
Man ska inte köpa sina barn med presenter men just nu vill jag faktist överraska henne med en liten present för att visa att jag verkligen är stolt över henne!, ska se imorgon om jag kan hitta något speciellt till henne?!
 

Kommentera här: