WilmaHelg ;)

Helgen har varit helt underbar!!
Jeppe kom ju hit med lilla Wilma i fredags och jag har fått rå om henne hela helgen och det har varit såå mysigt!
ganska fint väder har det ju oxå varit och då är det genast mycket bättre eftersom man kan vara ute med henne.
Lilla ♥ebarnet..hon börjar bli stor nu och pratar på i sin egna takt..tjatat och tjatat på henne om *farmor* men det är mest mamma hela tiden ;) 
Det enda som jag är lite ledsen för är att jag fick höra att jeppe och becky ska gå ifrån varandra!! Ucsh..det hade man aldrig väntat sig och nu är man ju mest rädd för hur det kommer bli med Wilma?
Vi alla har ju sagt åt jeppe att han ska begära delad vårdnad och det tänker han såklart göra och jag kan bara hoppas att becky tar sitt förnuft till fånga och gå med på det, för wilmas skull och ja för allas skull!
inte lätt för någon av dom just nu, men att beröva den ena partnern vårdnaden tycker jag är hemskt!
att ha henne varsen vecka är den perfekta lösningen, vi får väl se hur det kommer bli? kanske det bara är ett förhastat beslut och kanske de blir tillsammans igen?
 
JAJA,,,helgen har varit bra bortsett från att jag tappade bort mina nycklar i fredags :( både hemnycklarna och mina båda bilnycklar...ja dum som jag var så hade jag ju även reservnyckeln på samma knippa...Ghaaaaaaaaaaa....blir sååå arg på mig själv ibland!
Men jag får ju avvakta ett par dagar och se om man ev kan få tillbaka dom, kanske en vänlig själ har lämnat in dom??  kanske min bil är försvunnen från Nydala imorgon?? ucsh...hemska tanke!!
Ok..här kommer lite bilder från helgen i alla fall :)
 
en lycklig farmor!
 
en goswilma som myser med ostbollar ;)
 
leker med cyckeln, men vågar inte sitta på den ;)
 
gräver i sand...ehhh....stenlådan ;)
 
Myser med pappa ♥
 
Ny morgon och nya bus ;)
 
I folkets park med farmor och pappa
 
en liten fegis som inte vågade göra så mycket i folkets park :)
 
Till slut vågade hon i alla fall smaka på spunnet socker ..haha..
 
Det som man älskade när man själv var barn och ville ha så fort man kom till ett Tivoli...men bläää....så sött och sliskigt det var, fattar inte idag hur man kunde tycka att det var så gott?
 
Ja jag är helnöjd med min lediga helg, nu önskar jag bara att jag kan få tillbaka mina nycklar?
uppdatering om det senare i veckan ;)
Nu blir det täcke och kudde..man är trött efter en hel helg med lilla barnbarnet ;)
 
 

Kommentera här: