En månad kvar till julafton!

Ja herrejessus vad tiden den går!! bara EN månad kvar till självaste julafton!! och den månaden lär ju säkert springa iväg! men jag är glad, för den 5 December ska jag och min ena kollega på jobb åka till Ullared och där tänker jag försöka handla ALLA julklappar..
Idag var jag ju ute och shoppade till LIsettes och Denises födelsedagar och det kliade verkligen i fingrarna för man såg så mycket fint som man skulle kunna gett dom i julklapp :) men som sagt...hjärnan och förståndet tog makten över det där kliandet!  ;)
Däremot hoppas jag verkligen att dom blir nöjda med sina presenter nu när dom fyller 25 och 18.
Lisette fyller imorgon och Denise på Onsdag och jag skrev till Lisette innan via sms att hon bara MÅSTE vara hemma till i morgonbitti :)
Tradition här hemma att man sjunger på morgonen ju!
så har det varit redan sen dom var små små pyttebebisar...hela familjen samlas och sjunger och ger presenter...HUndarna Donna och Felix var oxå alltid med ...haha...dom trippade uppför trappan precis som resten av familjen och fattade nog ingenting..MEN DOM VAR JU MED! ;)
Får se hur Nicko kommer reagera imorgon?
Den enda som kommer saknas imorgon är ju Jesper..men så blir det ju till slut!
jaja..nu ska jag ta och plocka undan disken här hemma, sen ska jag packa in Lisettes present, sen får vi se vad resten av kvällen bjuder på! :)
 
HA EN FIN SÖNDAG
 

Kommentera här: