elysse?

Ojjj, nu var det länge sen jag skrev, vet inte varför det blir så ibland?
Har väl inte så jättemycket att berätta merrän att jag är hemma och förkyld, känner mig dock lite bättre så kanske jag kan jobba i helgen?  Och känner jag mig bra till helgen så kommer jag även gå ut och äta med Denise och Eric eftersom de firar två år ;)
Två hela år har dom varit tillsammans och dom har nog träffats exakt varenda dag,
fattar egentligen inte hur dom orkar det? men så är det väl när man är kär och galen?
Det var i alla fall länge..länge sen jag hade den känslan i kroppen, haha..har nästan glömt bort hur det känns att verkligen vara kär så det pirrar i magen, men visst är det en härlig känsla!! :) kan faktist sakna det där ibland.
 
Det ska bli kul att komma ut lite på Lördag, saknar det där med att klä upp sig och göra sig fin för att gå någonstans och även om jag jobbar på Lördag så finns det tid till att fixa till sig eftersom vi inte ska ut och äta förrän klockan 20:00 isåfall och då blir det på Elysse! :)
 
I LOVE ELYSSE!!
 
Såååå himla gott att bara sitta där ett par timmar och bara prata och äta foundy i lugnt tempo ;)
kanske finns där nån snygg karl att spana in..hahahaha...
Ibland känner jag mig som om jag vore singel, men kanske inte så konstigt eftersom Mr D och jag inte har något gemensamt längre, känns bara som att vi lever under samma tak och sen inget mer.
VI hittar lixom aldrig på något tillsammans och den ena helgen är den andra lik, det är bara grannar som gäller och ja känslorna har lixom dött ut och har dom gjort det så är det nog himmla svårrt att få tillbaka dom, kommer nog aldrig funka? 
Jaja...nog om det! nu ska jag rota fram nåt från frysen att ha till middag, har lite middags ångest just nu eftersom jag inte kan hitta på något och just nu är det inte kul att stå vid spisen, så helst ska det vara något som går snabbt...snabbt!! ;)
 
Tjing så länge