räkmacka och skinkmacka

Igår när jag kom hem så orkade jag inte ställa mig vid spisen och jag hade ju ganska mycket rester kvar i kylen såsom räkor, skinka, grönsaker m.m ...så jag bestämde mig för att fixa till vars två goda smörgåsar istället så att man lixom blir av med lite av allt det där goda :)
 
Det blev en räkmacka med ägg
 
 
Och en skinsmörgås med lite gott på :)
 
 
Och japp man blev lagom mätt och gott som tusan var det oxå :)
 
 
nu sitter jag mest och funderar på vad jag ska ta och hitta på till Nyår, nåt gott måste man ju ha att äta, sen om jag inte kommer att fira nyår på något anmärkningsvis sätt? det är ju en annan femma ;)
ska nämligen upp och jobba dagen efter så nej, då orkar man inte festa till det.
Fast självklart ska jag försöka hålla mig vaken fram till 12 slaget ;)
 

Kommentera här: