citronoliver

Denna burken hittade jag idag när jag var och handlade på Willys, har aldrig sett den innan och där fanns i andra smaker oxå men jag blev mest nyfiken på denna.
Smakade gott i sallad men ingen höjdare att bara äta dom rätt upp och ner..då var dom lite beska i smaken.
Nästa gång ska jag testa med chilismak :)
 
 
Idag har vi annars bara ätit sallad, med grillad korv och potatiskroketter..det är såååå gott med sallad när det är så varmt ute.
Idag hade jag dessutom två nya ingredienser i min sallad bl.A  dessa citronoliverna och sen hade jag böngroddar ;) och dom var verkligen goda och krispiga så det kommer jag fortsätta med fler gånger i mina sallader!
 
 
Nu säger jag natti natti och på återseende imorgon!
hoppas på fint väder även då :)
 

Kommentarer:

1 Lisette Kepp:

måste jag testa!!! :O

Kommentera här: