en tur till Helsingör

Igår var jag LIsette, jesper och wilma över en tur till Helsingör, det var fint väder och nästan lite för varmt att gå där inne men ändå mysigt!
Vi kollade i lite affärer ...hmmm..ja jag och lisette ;) Jesper stod för det mesta utanför och väntade :) men det är ju typiskt killar...gillar inte att springa i affärer :)
Vi tog en fika inne i en gränd där vi käkat någon gång innan, inget märkvärdigt med deras mat men är man hungrig så smakar ju allt bra!
Köpte mig även två par skor för endast 100 kronor :) Lisette och jag hade tjaffsat lite om var den där skobutiken låg, jag var övertygad om att det var i Helsingör vi varit och handlat sist, men hon menade att den bara fanns i köpenhamn!
Vem hade rätt? jo JAG..haha...för rätt vad det var så stod vi framför just den skoaffären så vi bägge handlade skor där inne!
Efter helsingörtrippen tog vi alla tåget hem till Oxie, där vi tog varsen drink,,jag köpte ju baccardi där inne så det smakade gott :)
sen framåt småtimmarna så tog Lisette taxi hem och jesper och wilma stannde kvar.
 
lite bilder från dagen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu får det väl bli lite lugnt med Helsingör, däremot skulle jag vilja till en strand i Helsingborg som vi såg igår när vi stod på båten, såg himmla fin och mysig ut, nästan som en strand utomlands,,,så man kan ju alltid hoppas på att det kommer bli fint väder nån mer dag denna veckan så man kan övertala jeppe att vi kan köra dit ;)
 
IDag är vädret ganska svalt och skönt, det har regnat och nu ska jag snart upp och handla till dagens middag..det får bli spagetti och köttfärssås idag då jesper och wilma fortfarande är kvar.
 
 

Kommentera här: