pytt som luktar gris

Idag efter jobb körde jag som vanligt till Jägersro...haha..ja som min dotter LIsette säger..den där Jägersro är mitt andra hem typ...jag kan hela butiken innan och utan..haha..
jaja..så är det ju när man är på väg hem så tar man lixom första närmaste affär att handla i, såvida man inte vill handla på *dyra konsum* vilket man inte vill varje dag , utan bara i nödfall!
Egentligen vet jag inte riktigt vad jag var ute efter på jägersro för när jag väl kom dit så blev det lixom bara in i matbutiken, orkade inte gå och kolla på annat!
Jag köpte till dagens middag och lite annat smått och gått.
 
NÄr jag sen väl skulle gå till bilen så spöregnande det, men det var lixom bara till att ta tag i kassarna och springa i riktning mot bilen och yes...jag blev våt bara på den lilla biten. :)
Hemkommen blev jag lite besviken för då visade det sig att Denise hade köpt pytt i panna :(
Och jag som hade sett fram emot fisk idag...men..men...eftersom hon nu hade lagt ner lite själ på att handla hem själv så why not lixom?
Fast jag tycker att vissa sorters färdiga pytt i pannor smakar som gris luktar och detta hon köpt var en typiskt lukta gris pyttipanna!
Jag sa till henne att hon och ERic kan ju äta så tar jag flingor till middag idag oxå tar vi då fiskmiddagen imorgon ;)
sååå bra om man kan prata för sig utan att det låter konstigt! hahah...men nog undrade hon allt varför jag inte ville äta av hennes pytti panna? och jag berättade att jag har lite svårt för vissa pyttipannor ibland!
JA SPECIELLT DÅ OM DE SMAKAR SOM GRIS LUKTAR :)
 
Nu sitter jag bara och kopplar av och ska förbereda morgondagens lunchlåda...köpte nåt nytt idag som jag ska prova på. ÅTERKOMMER om det ;)
 
SPÖREGN UTANFÖR JEGERSRO!
 
SNABBT IN I BILEN MEN JAG HANNT BLI VÅT ÄNDÅ!
 
 
 

Kommentera här: