uppe med tuppen

Vaknade med tuppen idag trots en ledig Fredag och kanske tur egentligen eftersom Denise verkade sova gott imorse, så jag fick kalla på henne ett par gånger, hon börjar ju klockan 7 och hon tar ju bussen till jobb så det är viktigt att hon kommer upp i tid.
Jag satte mig och betalade mina räkningar och man känner sig så nöjd när det är fixat för då vet hur mycket man har att röra sig med i månaden :) och jag kom fram till att jag även kommer överleva denna månaden..*L*
Nu har jag nyss ätit lite frukost och det gjorde sig gått för magen, den riktigt brummade här hemma för en stund sen ;) men nu är den mätt och belåten igen.
 
 LIte youghurt, ett lagom kokt ägg, ett knäcke med god ost som Denise kom hem med igår efter att hon varit i Helsingör och en grovmacka med korv och gurka på..gott...gott..
 
Egentligen känner jag inte för att göra något idag, men jag måste ta och dammsuga av här hemma eftersom Lånehunden Tarzan varit här hemma och han fäller en del, idag kommer i alla fall hans matte och husse hem från Thailand så det känns ändå skönt att slippa det där ansvaret med *bjässen* ja för han är riktigt stor, och som är ute efter MAT precis heeeela tiden ;) STora hundar är väl oftast mer matglada än små hundar!?
Visst saknar man Felix men jag skulle aldrig vilja ha en stor hund igen, dom tar lixom så mycket plats.
Nä jag får väl sätta fart lite nu.
 
på återseende
 

Kommentera här: