För vilken gång i ordningen?

Haha, ja det kan man verkligen fråga sig, jag undrar egentligen hur många tusenlappar jag har lagt ner på mattor i detta hemmet? SÄKERT EN HEL DEL!
Alltid händer det något med mina mattor, antingen kräker eller bajsar djuren på dom, eller oxå så spiller man något som man sen inte kan få bort, eller oxå fäller djuren så mycket hår att dom till slut inte går att få rena från hår.
Ja you name it!
Fast idag körde jag och köpte mattor till köket på rusta, var så förbaskat trött på den röda mattan i köket och jag fick lixom ingen helhet i det med den mattan + att jag ville ha en matta *under* köksbordet!
Det är så kallt att sitta vid bordet nu på hösten och vintern ifall man inte har någon matta under.
 
Nu är det fixat och det blev faktist jättefint, och jag känner mig nöjd :)
 
köpte en zebrarandig matta på rusta för lagom pris 199 kr
och 7 svarta små runda mattor som jag faktist har haft en gång tidigare när Felix levde och där allt hans ljusa päls fastnade på :(
så då var det inte så lyckat
HOppas på bättre denna gången ;)
 
 
 
Ser mer ombonat ut nu med mattor som passar in i köket!
Nu ska jag bara ha lite mysbelysning oxå, så det blir nog en sväng till IKea imorgon.
 

Kommentera här: