Nytt i garderoben

Häromdagen fick jag hem en rabattkupong från H & M på 50 kronor
inte världens mesta men oftast när jag fått hem sådana där rabatt kuponger så brukar jag alltid lägga dom åt sidan och sen vips är dom bortglömda!!
Men denna gången la jag den i min plånbok med en gång, för jag hade redan  fastnat för en kofta som jag tänkte köpa :)
Så idag efter jobb körde jag in till H&M och köpte min kofta, och jag bara älskar den :)
istället för 149 så betalade jag nu bara 99 så det är ju rena klippet :))
 
snygg va!!
 
Jag vill ha så mycket nytt just nu..lite mer höstkläder och jag vill ha mig en höstjacka, men har inte hittat den perfekta ännu!
Skor vill jag oxå ha, kängor och ballerina och stövlar
Ucsh ja....tänk om man ändå hade varit miljonär!? haha....jag hade då inte haft några som helst problem med att spendera mina miljoner ;)
 
Fast idag är jag glad över mitt köp åtminstone, och det är ju lixom det *lilla* som gör *det*
 
jaja..nu ska jag ta en runda med NIcko och försöka få in min lilla smula och sen blir det att vänta hem Denise som är ute och tar en öl med Lisette :)
 
ses

Kommentarer:

1 Lisette Kepp:

den var riktigt fin. får jag lååååna?!!

Kommentera här: