Söndag

Helgen har varit bra, jag och Peter åkte upp till Jesper och Wilma i Lördags förmiddag, vädret var toppen så vi satt ute i hans trädgård och snackade.
Jag följde med wilma till lekplatsen och hon är bara såå himmla go just nu, det var verkligen kul att umgås med henne, och hon snackar hela hela tiden :)
Jesper gjorde fyllda oxfärsbiffar och det var gott :) yammi.. liiiiite för stora kanske men gott ändå.
Vi tog oss oxå en liten promenad i Landskrona stad och där hamnade vi på ett ställe som hette kungsträdgården och där satte vi oss och tog en öl och wilma fick glass.
Nu har jag oxå skickat iväg mina lånepapper och jag fattar knappt att det är mindre än två veckor tills jag får mina nycklar till mitt nya hem :)) så dj underbart.
Det ända jag är orolig över nu är hur det kommer att gå med lilla smulan? Ucsh..vill helst inte tänka på det! Men det får bära eller brista, får försöka gå ut med henne i koppel eller nåt?
Ta en dag i taget med henne helt enkelt!
 

Kommentera här: