4 dagars...

Då var helgjobbet och Måndagen klar och jag är ledig imorgon, ska bli små skönt nu efter ett  4 dagars pass :)
Idag har det varit riktigt trist väder med regn och blåst och nu börjar man så smått längta efter April månad när vi sticker till Egypten, och veckan innan sticker Mr D till Tahiland med stefan och hans kompis Thomas, dom ska vara där en hel månad och även det känns skönt ...haha..
Jag har börjat titta efter bikini på olika sidor men jag har inte kunnat bestämma mig för vilken ännu, vill gärna ha lite andra fina sommarkläder oxå så får väl se vad jag kan hitta för något.
 
Imorgon ska jag precis bara vara hemma och mysa hela dagen, städa och pula här hemma, har även hittat fram en god middag som jag ska fixa.
 
Nu ska jag snart upp och kolla på lite film på Denises nya data som hon köpte igår.
 
ses imorgon
 
 

Kommentarer:

1 Lisette Kepp:

allt är som det ska och smulan sitter där hon ska. allt okej då hahaha :D

Kommentera här: