Fredag

Så skönt att det är fredag och veta att man är ledig i helgen 😀
Peter kommer till mig imorgon eftersom Denise o Eric ska på nåt som heter big slap och de kommer inte vara hemma på natten 😵och det är just det som är jobbigt, igår fick jag se lite test på att det verkligen spökar där hemma, nicko såg något som jag inte kunde se, han betedde sig väldigt konstigt! Och det var ganska intressant att se hur han betedde sig 😳
Jobbigt att vara så mörkrädd som jag är men det blir nog bättre i lgh? Får jag hoppas i alla fall! Kan ju inte tvinga Denise och Eric att alltid vara hemma hos oss! 
Nä nu är det dags att jobba vidare ett par timmar!

❤️

Kommentarer:

1 Inger (mamma):

Skönt du har lillbrosan. Men nästa helg så bokar jag honom Tyvärr så jobbar du. Men du kan väl försöka att gå lite tidigare då några av dina kusiner kommer. Sen undrar jag om några av dina barn kommer. Bara så jag vet vad jag ska beställa hem. Kramis o sov gott

Kommentera här: