Ont i magen !

Har sådan konstig onthet i min mage av allt som händer just nu, Vill inte gå in på närmare detaljer, det får komma sen allt eftersom, men just nu känns allt bara jobbigt och konstigt och jag försöker att vänja mig vid tanken.
vänder och vrider på positivt och negativt, om jag gör rätt eller fel?
Men det slutar oftast med det positiva och det rätta ( vilket är skönt ) men ändå lixom.....det är ett stort steg att ta!!
ETT ENORMT STEG ATT TA!
 
Just nu har jag bara en olustig känsla av att det är jag som är boven i dramat ( vilket det inte är ) men det känns som om allting hänger på just mig och mitt val! och jag hatar, verkligen HATAR att göra människor illa!
Samtidigt MÅSTE Jag börja tänka på mig själv, så beslutet jag har fattat nu tror jag ändå gör mig gott i slutänden!
 
Det är det som är jobbigt
man vet hur man har det men man vet inte hur man får det!
 

Kommentera här: