tvätt och cyckel

Idag står det tvätt på shemat och jag gillar tvättstugorna här nere, mycket fina är dom och gott om torkmöjligheter :) så det kan man verkligen inte klaga på.
Har nyligen varit ute med Nicko och det enda han är ute efter är att springa och jaga kaniner ;) helt omöjlig är han...glömmer typ att göra sina behov pga alla kaniner han ser!
Vi gick bort till torget för att köpa ett cyckellås, ska få låna D cyckel tills jag har köpt mig en ny, så det är ju snällt av honom, ska bli skönt att kunna cyckla till jobb och slippa behöva ta bilen vart man än ska.
Har ju som sagt nära till Mobilia oxå, tar nog inte merrän 10 min att cyckla dit :))
Hoppas bara att det är en lätt cyckel att cyckla på.
Denise fick en cyckel igår utav Erics föräldrar så jättesnällt av dom, så idag har hon cycklat till jobb :) får höra med henne sen hur det gick?
Nu ska jag dammsuga och sen fortsätta med tvätten!
 

Kommentera här: