When?

När fasiken ska jag kunna bli lycklig på RIKTIGT? När fasiken är det min tur att träffa den där riktigt äkta mannen som inte går omkring och funderar på en massa ex och annat? Finns han överhuvudtaget???
man blir för f-n rädd av att träffa nån! 
Visst.. Nu blev det fel med R  mycket på mig själv, meeeen... Han borde för helvete ha känt från allra första början om han hade känslor kvar för sitt ex?? 
Tycker det är patetiskt och jävligt egocentriskt av hinom om han gått och fjäskat för mig och sen innerst inne suttit o tänkt på sitt ex???
blääärk... Och faktist så skrattar jag ändå lite inombords! 
Han förlorar en fin tjej i mig pga sitt ex som tydligen har en man just nu??? 
som jag sa till Denise! 
Hans förlust och inte min! 
Bryr mig heller inte för all min energi för honom är slut med tanke på hur mycket jag lagt fram sista veckan! 
och nog fan ska jag vara kvinna nog att inte bry mig! 
Som man säger, förlorar du en så står det 100 andra i Kö? Hahaha...njaa.. Men 2-3 st i alla fall 😂
trodde heller inte ett dugg på att denna människa kunde visa sig vara så kall som han faktist har varit?!  Han tänker bara på vad han själv varit med om i sitt förflutna, men jag då? Får jag inte loch att ha störningar från mitt förflutna? Och att nästan vägra låta en prata ut om det? 
Hmm.. Menar om man träffas i 50 årsåldern så finns där ju problem på båda hållen, men han valde bort att låta sig lyssna på mig och varför jag betett mig som jag gjort, just därför ser jag med klarare o klarare ögon... Han är inte värd att lägga mer energi på! 
Kommer nog hitta hem till slut ändå! 
❤️

Kommentera här: