Längsta....

Detta haR varit den längsta jobbigaste dagen ever... Har bara gått och tänkt på R hela dagen och varit orolig över att han ev inte vill fortsätta med mig! 
Sjukt jobbigt att gå o grubbla! 
Jag ville jättegärna träffa honom och prata men han har hållt på med sin bil i garaget hela dagen, tror nästan fortfarande att han är kvar där! 
Han har i alla fall skrivit att han fortfarande har känslor för mig, så det känns ju ändå lugnande! 
Kan väl förstå honom lite att han vill tänka efter, eftersom han har levat i knepigt förhållande i många år där han blev falskt anklagad, då vill man ju inte genomlida nåt sånt igen, men jag har sagt till honom att jag aldrig mer ska misstro honom utan jag måste kunna lita på honom! 
Vill bara ha det fina med honom tillbaka, gulliga söta mess o så! 
Jag måste dämpa ner mig en aning och jag måste nog försöka mogna till mig lite och inte bete mig som en barnunge typ.. Alltså med mina knasiga tankar! 
Vill absolut inte bli av med honom så förstå mig nu att denna dagen har varit under all kritik! 
PHUU
❤️

Kommentera här: