matfobi?

Fyyyyy fabian vilken dag det har varit idag, kom till jobb och skulle kolla klockan på min mobil....Where are you my lovly mobil???? hittade inte fanskapet någonstans....och inte fasiken var jag så smart att gå ut i bilen och kolla??? hahaha..näääää....det gjorde jag inte förrän jag hade kommit hem och varit hemma ett antal timmar.....då först slog det mig....Hmmmm....kanske jag har tappat den i bilen?
och jovisst låg den där under mitt säte typ....ÅNGEST....ÅNGEST....ÅNGEST!!!
VARFÖR kan jag inte tänka klart ibland? hade jag tänkt från början så hade jag ju sluppit ha ångest!!
jaja...nu är jag glad att jag hittat upp den i alla fall, men gud så handikappad man kan känna sig när man inte har sin mobil.
egentligen hemskt med tanke på hur man klarade sig förr i världen utan mobil!
*****ucsh hemska tanke*****
 
DAGEN idag har annars varit helt ok, haft kul med jasmin, hon är bara fööööör mycket ibland men det blir många goa skratt i alla fall, sen rätt vad det var så stod lisette utanför lokalen när jag skulle ut o jobba igen efter lunchen, fick en blomma av henne <3 <3 <3
bara sådär helt apropå lixom!!
så himmla gulligt och det är sånt som kan göra hela ens dag värt att leva typ!
 
TACK MIN ÄLSKADE SÖTA LISETTE!!! <3
 
När jag sen kom hem så fortsatte jag leta mobil såklart, men sen orkade jag inte så jag satte mig en stund på balkongen och försökte sola. hahaha...ja jasmin o jag tävlar tydligen om vem som ska bli brunast!!! hon kallade mig *jävla fitta* idag eftersom jag var brunare än henne hahahaha.....men jag orkar inte tävla om jag ska vara ärlig, mina ben har börjat fjälla, så låt det vara lixom! 
 
Lite orolig över mig själv är jag oxå just nu, jättesvårt för att äta, och så fort jag är hungrig så givetvis äter jag ju, men bara ett par tuggor, sen tar det stopp..o jag mår illa! skulle nästan tro att jag var med barn men hahaha...näääää...
bredde en smörgås innan för att jag var JÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTTTTTTEEEEHUNGRIG!
Halva smörgåsen klarade jag, sen blev det totalt stopp i mackapären! och jag började må illa istället!?
vet inte vad det är??? men känner att det är något som spökar med mat just nu!
Måste hålla koll på Denise oxå, hon verkar ha fallit tillbaka?!
 
jaja,,,,nog om det och på återseende!
 

Kommentera här: