Yrsel

Fyyy fasiken va jag mår dåligt och jag känner mig himla yr i mackapären=huvudet
precis kokt lite kaffe, ska ta mig en ducsh men vågar nästan inte eftersom jag känner mig helt yr, tänk om jag svimmar där i ducscen? När man blundar för att tvätta håret lixom, då känner man yrselEn ganska påtagligt! 
eller så går jag och handlar cigg innan så jag kommer ut i luften lite! 
Jag mår så jävla dåligt just nu
sååå jävla rädd att jag förlorat Rickard pga min egen idiot osäkerhet, och ändå var jag ju ganska säker på honom! 
Det är typ när jag får lite alkohol i kroppen som alla konstiga känslor dyker upp, ja jag drack ju 3 öl igår och dom satte sig tydligen på min fucking hjärna! 
Vill faaaan inte bli av med honom! 
Faaaan va jag svär hela tiden!! Hahaha..
hopoas han snart skriver till mig, kan inte koppla av innan dess men måste nog gå o handla i alla fall! 
Sen måste jag tvinga i mig nåt att äta, det är nog därför jag är yr? Igår åt jag bara en halv macka och ett halvt ägg på hela låååånga dagen! 
Inte bra kvinna! SKÄRP DIG! 
 
Håll tumme att R vill fortsätta med mig
please!
❤️

Kommentarer:

1 mamma:

Du får ju faktiskt börja att skärpa dig. Vem vill ha någon när dom håller på att dricka hela tiden. Har du inte vaknat Du tyckte inte själv om när Danny höll på men nu börjar du gå i hans spår Skärp dig o träffa honom när du är nyckter. Tycker du ska ta vara på en sådan karl som inte behöver dricka var gång man ska ses Hoppas du inte glömmer dessa ord o även dina barns Tänk efter hur du vill ha det O svara mig gärna så vi kan diskutera detta. Mamma älskar dig men vill inte se dig ledsen Kram

Kommentera här: