Panda

Mmm.. Idag är jag en stolt matte till en liten söt panda som fick följa med mig hem från Ikea 😉Och nu sitter han och pryder sängen 😌
Här sitter den lilla sötnosen 💕 
var ju på Ikea idag med Anette och mmina och vi passade på att äta frukost buffé där, jag köpte pandan, ett överkast till sängen, lite stearinljus, ram till min tavla som oxå blivit upphängd idag
oxå köpte jag två sänglampor som Jeppe får komma hit och hjälpa mig med! 
Det var trevligt att gå och kolla lite och Anette handlade jätte, jättemycket stearinljus 😊
Det var meningen att jag även skulle till mobilia men det blev aldrig av så jag tog mig en runda hem till mamma o Nisse istället och drack en kopp kaffe! 
Sen körde jag hem och fixade lite och sen har jag i princip bara varit hemma och myst med mina ljus o fin musik på radion! 
Nu kollar jag lite tv men känner att jag börjar bli sömnig redan,, är alltid så jäkla trött på kvällarna ända sen klockan blev tillbaka skruvad! 
Har väl inte kommit in i nya tiden ännu? 
Jaja,,, nu börjar jag i alla fall känna mig nöjd med mitt sovrum, börjar bli riktigt hemtrevligt där inne och nu funderar jag skarpt på att köpa mig en tv att ha där inne, tänk att kunna ligga där o kolla tv och somna utan att behöva bry sig! Haha.. Istället för att typ somna i soffan och vara tvingad att pallra sig upp när man sen väl vaknar! 
Jo det får nog bli nästa projekt tror jag! 
Jobb imorgon igen "suck" 
men min dag har varit bra idag så jag ska inte klaga! 😊
 
fortsatt bra kväll där ute!! 
❤️ 

Kommentera här: