Fredag

så var det fredag igen och jag vaknade upp till en ledig sådan 😊 Sitter och dricker kaffe o försöker klämma ner en smörgås och sitter och funderar på vart jag ska köra och handla? 
Blir nog mobilia för där finns lixom allt! 
Är ju redan ganska bra på det med klapparna men har ändå lite kvar att handla, känns ganska skönt att vara ute i god tid 😊Vilket jag aldrig annars brukar vara! 
Idag på morgonen fick jag Gå ner och flytta bilen, såg en ledig plats mellan två bilar och eftersom jag varit urusel på att fickparkera så tänkte jag först strunta i att ens försöka, men jag tog mod till mig och gissa vad??? 
Haha... Jag kom rätt på en endaste gång 😅 Jag var bara tvungen att klappa mig själv på axeln 😂
Japp övning ger väl färdighet som man säger! Så nu är jag inte rädd för att prova det fler gånger! 
nu ska jag fixa till mig här hemma o sen bege mig iväg! 
 
See ya
❤️

Kommentera här: