Bilpump

Japp nu har jag köpt mig en pump så jag kan pumpa upp mina bildäck utan att behöva åka till en bensinmack varenda gång "suck" för där kan jag bara inte lära mig hur man gör??  😬 Jag må vara trög men det där har jag verkligen svårt att kunna lära mig, visst det har varit skitenkelt varje gång jag blivit visad, men sen glömmer jag lika lätt o fort igen ... Min hjärna vill helt enkelt inte ta det till sig? 
Däremot pumpen som jag köpt nu, den klarar jag av hur enkelt som helst... Haha.. Jag fattar lixom inte? 
I alla fall är den bra att ha, men jag mmåste ju ändå fixa nya framdäck ganska så snart, men f....n... Har så mycket utgifter just nu så vill lixom ha till annat roligare oxå ju 😅 Dumt tänkt kanske? Men ibland mmåste man få vara lite korkad! 🙃🔫 
säger jag nog inte den dagen jag får böter, men den dagen,den sorgen! 
Fattar inte varför jag är så förbaskat trött varje kväll, sitter nästan här och slumrar "gäääääsp" 
less på alla killar som flirtar runt med en oxå, när man inte själv är intresserad så blir man bara irriterad o äcklad till slut!  Orkar bara inte just nu! 
Låt mig vara typ! 
 
😂😂
tjaa... Men ibland är det ganska skönt att gnälla lite! 
Ska ta o koka mig en kopp te nu i alla fall! 
❤️

Kommentera här: