Frukost...

...vid tv:n är väl inte helt fel en dag när man är ledig och inte direkt har några planer för dagen 😊
 
jo jag ska köra och hämta ut mitt nya körkort som är förnyat men jag behöver lixom inte stressa ihjäl mig och det är det som är skönt! 
Igår var jag astrött och somnade till redan vid 8 😢 Då är man trött!! 
Jag vill att det ska börja bli vår nu, få lite värme och lite sol och få känna att man blir piggare i kroppen, men det kan ju dröja länge ännu! 
Sem listorna på jobb har redan kommit på plats och nu är den stora frågan? Ska jag ta den sena eller tidiga perioden? 
Lutar åt att jag tar den sena perioden detta året! 
Men vi får se? 
 
Idag börjar Jesper sitt nya jobb, hoppas att han kommer att trivas!  Han trivdes ju inte alls på sitt andra jobb!, så jag ska hålla tummarna för honom! 
Lisette tänker jag oxå på, hon har haft lite otur! 
Ja det är väl så....spelar ingen roll hur gamla ens barn blir så blir ens hjärta blött när inte deras eget hjärta är fullt nöjd med tillvaron! 
😊😊😊

Kommentera här: