Bra dag

Idag har det varit en toppenbra ledig dag, trots lite nervositet i kroppen utan att jag vet varför? 
Var med mamma på Ikea och åt frukostbuffé, blev inte så mycket för mig eftersom jag nog var liiiiite för hungrig och råkade äta för snabbt, så jag blev mätt ganska snabbt! 
Men det är alltid trevligt och jag vill gärna testa deras julbuffé nån dag 😊
Vi gick och kollade lite och handlade lite smått o gott, jag handlade bl a kuddar, ljus, smink, och lite annat till hemmet! 
Haha... Ja smink handlade jag ju förstås inte på Ikea utan vi körde in om B & W oxå! 😌
Ångrar lite att jag inte köpte några kuddar till, men kan ju sticka in om en dag efter jobb o handla två till! 
 
 
 
 
 
Jag bara ÄLSKAR det där med lite småbelysning överallt.. Men shit..där går många många batterier! 
nu är det tv tid som gäller! 
See ya
❤️
 

Kommentera här: