Kycklingtallrik

1/2grillad kyckling,strimlad lök, paprika och tomat och en klick potatissallad
jepp detta har jag haft till middag både igår och idag
billig mat mmåste jag säga 😊 Och lätt att bara fixa fram utan en massa krussiduller 😌
Men jag har faktist bestämt mig på allvar att ta upp lite av min matlagning igen fast då göra typ två till två pers istället för till typ 4 som jag annars är van vid, så blir där ju även till en matlåda till dagen efter och det är ju smart för då behöver jag ju bara fixa mat varannan dag, för då blir det ju att jag äter middag en dag hemma och den andra portionen äter jag dagen efter på jobb! 
FYY SÖREN så smaaaart jag är 😂
Idag var det meningen att jag skulle hem till mamma o Nisse och pumpa däcket men shit... Jag vågade inte köra med bilen eftersom däcket var helt sumpigt..,GRrr... Jag MÅSTE ta och fixa mina däck alltså, är såååå trött på detta med att hela tiden behöva pumpa 😞😞
nu kommer mamma hit imorgon och då tar dom med dig apparaten så att jag kan pumpa upp däcken igen! 
 
är så djäkla trött på kvällarna nu för tiden,, ända sen klockan blev tillbakaskruvad, men det är väl för att det är så mörkt så fort Och man tror att klockan är mer än vad den egentligen är! 
Nu ska jag ta och kolla lite recept och planera mina middagar 😅
 
See ya
❤️
 

Kommentera här: