Längesen

Jo ett tag sen jag skrev nu, och det är som vanligt... Haha... Går upp och ner det där hela tiden! 
Livet leker på i alla fall och för det medra trivs jag med min tillvaro, men klart att man ibland frågar sig själv? Vad vill jag med mitt liv? 
Vill jag hitta kärlek? 
Vill jag satsa på nåt nytt inom jobb? 
Vill jag flytta ? 
Är nog mest dom sakerna som jag tänker på just nu! 
 
Nr 1 = vet ej? Inte just nu känner jag, trivs ganska bra med singellivet, ingen att hela tiden ta hänsyn till, och slippa vara beroende av någon annan!  Men visst!! Har lite intresse för just en om jag säger så 🤔😌 men vi får se! 
 
Nr 2=tjaa fått upp tankarna mer o mer, saknar ibland konditorijobbet! Så vem vet?
 
nr3 = skulle vilja flytta ifrån Malmö, men vart lixom? Norge kanske? 
 
Mmm.. Lite funderingar här o var! 
Kvällen har varit mysig med min dotter Lisette som verkligen behövde någon att prata med! 
Älskar henne sååå mycket! 
 
nu dock trött! 
Sov gott
 

Kommentera här: