Regn och mys

Idag regnar det och jag går fortfarande omkring med morgonrock här hemma och klockan är snart halv 2 ..haha.. Men skönt ibland att bara slappa! 
Denise kom hit en runda och nu ligger hon i sängen o myser med missarna 
Igår var jag och vaccinerade Kajsa så nu blir det en gång till om ca 4 veckor! 
Har även fixat försäkring på dom genom agria så känns skönt att allt sånt är fixat! 
Idag kanske min mamma o jag kör ner till hamnen i Limhamn och kollar på allsång, men hade ju varit roligare om det var fint väder "suck" 
dET fina vädret kommer antagligen nästa vecka när jag börjar jobba? 
😡
ucsh ja, nu börjar man få lite smått ångest..inte många dagar kvar nu! 
Nästa år ska jag ta sem senare har jag bestämt mig för!  Och jag ska fråga Jesper om vi inte kan åka utomlands en vecka då, vill ner till alcudia på mallorca! 
Där är otroligt fint! 
eller kanske rent av i oktober när han fyller 30? 
Hade varit underbart att åka en vecka! 
Ska faktist sätta mig och kolla lite resor nu 😊

Kommentera här: