Semester

Mmm nu har halva min sem gått, går så djäkla fort så man hinner knappt blinka med ena ögat ju "suck" och idag känner jag mig inte riktigt kry, genomförkyld och ögonen rinner, så jäkla typiskt när man väl har sem! 
Men jag ska ta mig en promenad ner till allfrukt och gå in på Emmaus och kolla lite, kanske blir bättre om man kommer ut i det kalla snöiga vädret? 
I helgen kom pappa o Ingrid ner och stannade över en dag, det var faktist riktigt trevligt, jag bjöd på lax och det var gott men bägge två äter ju som musar, knappt ingenting med andra ord 🙄
Jag har mest bara tagit det lugnt, igår var jag ute med Lisette på Ikea och hon köpte hyllor till sitt kök, hon fick låna mitt kreditkort så hon ska bet mig varje månad tills det är avbetalt! 
Imorgon är planerat att jag ska möta upp en person, men om jag mår som nu så får det bli en annan gång och egentligen vet jag inte om jag har lust till det just nu? 
Ibland orkar man lixom inte engagera sig så mycket! 
Nu ska jag bara vänta in Denise, sen ska jag ta och bege mig! 
 

Kommentera här: