Bra dag...

Frågade Peter imorse om de skulle hitta på nåt kul under dagen, det var kanonväder och jag kände mig rastlös redan på morgonen! 😬 
Ha sa att dom nog skulle hem till Annicas dotter med fam o hälsa på, och sa att jag kunde följa med om jag ville! 
Klart jag ville...haha.. Jag var ju rastlös! 
Har varit en jättetrevlig dag/eftermiddag/kväll! 
Vi grillade och satt ute hela tiden! 
Solen kom fram sen eftermiddag, men det har ju inte varit kallt! 
himla fint hus dom bor i, men dom har det till försäljning! 
Hade jag haft pengarna så hade jag minsan köpt det .. Haha.. Bjälkar i taket och spis i storarummet! 
Verkligen mysigt! 💕
Deras barn är oxå otroligt gulliga! 
Så japp, dagen har varit perfekt! 
Nu sitter jag däremot o mår som en stor skit, ont i huvudet, förkyld och febrig. 
Vill sova men katterna leker o svårt att sova då 🙀
Märkte att katterna blev glada när jsg kom hem, har ju ändå varit borta många timmar! 
Picasso var sjukt kelen! 💕
dom är bara så sjukt söta bägge två, på helt olika vis, men just nu känner jag att vi tre funkar jättebra ihop! 
Nä usch nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna! 
 
 
 
Sov gott 
💤

Kommentera här: