...

Jag körde och hämtade Denise på skolan och sen körde vi till Jägersro och handlade lite, jag handlade bl.a en ny ögonpenna och ett snyggt guldigt linne som jag nog ska ha på dopet på Lördag, gav bara 99 kronor för det och det var riktigt fint och festligt faktist :))
Där finns så mycket sjukt fina kläder just nu inför våren och sommaren så man blir nästan sjuk av att bara gå och titta, man vill ju så gärna handla allt snyggt man ser!
Jag fick även tag på en present till Wilmas dop så jag känner mig nöjd, men jag är ändå liiiiiite i valet och kvalet om jag ska ta och byta presenten mot en annan kul present som jag såg...jag tror jag får fundera ett par dagar.
Denna som jag köpte nu är hur bra som helst egentligen, jag kommer ihåg att jeppe o Lisette gillade sina när de var små och man kan lixom göra så mycket med den :)) jaja...vi får se hur jag gör!? Ibland blir jag bara så förbaskat velig av mig när jag håller på att fundera! hahaha..

idag blir det grillat på schemat


lovely weather

Kommentera här: