rastlös och städ i köket

fyy fan alltså..nu är jag trött på att vara sjuk och idag har jag faktist mått bättre än på en hel vecka..en låååååång vecka känns det som och när jag blir rastlös som nu ikväll så vet jag ibland inte vad jag ska ta mig till...ibland går jag lixom bara runt..runt för att se om jag kan hitta på något och jovisst hittade jag en sak att fixa till..haha
 
MITT KRYDDSKÅP TYP...ELLER JA KRYDDLÅDA!
alla kryddor där i låg huller om buller och jag visste inte ens vilka kryddor jag hade där
 
det här hittade jag bl. a
 
 
haha...tre utav samma sort!! fast bara lite ..lite i två utav dom, ja så jag hällde ju över kryddorna i den som var mest full och *VIPS* så blev jag av med två burkar bara där! :)
 
JAG ÄR SÅÅÅ TRÖTT PÅ MINA KRYDDOR OCH HUR JAG SKA FÖRVARA DOM! SÅ KOM GÄRNA MED TIPS.
Idag ser det ut såhär
 
 
städat och fint!
MEN
Man göömmer ju gärna kryddorna där längst in  i vrån för man drar ju aldrig ut sin låda fullt ut..eller i alla fall väldigt sällan!
 
TIPS...TIPS..TIPS...
 
Känns annars som jag håller på att bli på bättringsvägen :)
 
 Mina burkar, men jag behöver många fler känner jag så jo tack jultomten är välkommen detta året ;)
 
 Oxå lite mys i kvällen!! 
näheee du...inga sockerbitar inte...utan såna där minimarschallos!
 

Kommentera här: