Närmare och Närmare!

Nu är det inte många dagar kvar tills vi flyger till Egypten ( Hurgada )  och imorse när jag kände efter så pirrade det i magen som bara den..hahaha...hur ska det då inte kännas på Lördag kväll?  ;)
Vi ska upp tidigt på Söndag Morgon, redan vid halv fyra typ, sen halv 5 ska Leif (grannen) köra oss till Kastrup och planet ska gå klockan 07:00
Ska bli såååå spännande men jag har inte ens börjat packa än, Imorgon är jag ledig så ska ta tag i lite saker då...bl.a ut och handla lite nödvändigheter, har skrivit ner på en lapp allt vad jag ska handla såsom schampo o balsam, hårspray, solkräm M.M....M.M....
Ska även ha med mig foliepapper och plattång..haha...ja så man kan locka håret där nere!
Idag har jag faktist tonat mitt hår ( chockladbrunt ) har haft den innan och den är fin.
 
D har ringt varje kväll / natt för honom, men idag har det varit tyst och det känns lite konstigt men sen måste man ju inte ringa varenda dag.
Första dagen han ringde så lät det på honom som om han redan var trött på det.....haha...
andra dagen lät det bättre, men man vet ändå aldrig?
Rätt vad det är så står han i dörren för att han inte har klarat av det hela helt enkelt?
Dom är ju inte direkt på något lyxställe i Thailand, snarare tvärtom....mitt inne i en by där det inte finns många turister. Tjaaaa...så vi får se hur det utvecklar sig...Nu har jag lixom bara min egna resa i tankarna.
Men klart spännande att följa utvecklingen i Thailand :)
 
Idag har Denise stuckit ut och tagit en öl med Piddan ( hennes o erics kompis ) och jag är ENSAM HEMMA...

Jisses Amalia,,,,hur kan hon lämna sin mörkrädda mamma hemma bara sådär?? 
 
jaja....får väl gå för några tim...sen kommer jag bannemig ringa henne!
Vet inte varför jag är så mörkrädd men jag tror det är när man bor såhär i hus, tror det hade varit anorlunda om jag bott i lgh?
 
Nä om jag skulle ta och börja packa lite så smått? finns ju alltid nåt man kan förbereda.....
eller kanske raka benen?
hahahaha.....
 

Kommentera här: