Wilma 5 år

idag har vi varit och grattat Wilma som blir 5 hela år! 
Jisses vad fort tiden går och jag glömmer aldrig den dagen dom ringde och sa "grattis farmor" 💕 Så överlycklig jag var och jag var helt säker på att det skulle bli en pojke, men istället var det älskade lilla Wilma som tittade ut 😉
Hon fick många paketer idag i alla fall och hon verkade bli glad för allt 
 
 
Världens goaste lilla tjej ❤️😘
Jeppe bjöd på tårta och kakor, jättefin tårta men hiskeligt söt så jag klarade bara typ tre teskedar sen fick det lixom vara! 
Jag som älskade kakor förr??? 
Nope.. Inte nu längre! 😌
Så när vi kom hem så fixade vi faktist en väldigt...väldigt sen frukost...haha..ja klockan var ju 5 så nmig kan man kalla det sent! 😂
idag träffade jag ju även Danny, och känns såååå skönt, för jag har inte en gnutta känsla kvar för honom längre, begriper inte ens varför jag var såååå ledsen då för ett halvår sen typ? Fattar inte det idag! 
Skulle aldrig i mitt liv vilja ha honom tillbaka som kille, men det visste jag ju inte då! 
 
Sen skickade R ett mess till mig imorse och undrade varför jag inte åker o hälsar på Kenneth i Gävle????
alltså, varför skulle jag lixom???
har väl ingenting med Kenneth att göra!!? O inte heller skulle jag vilja ha nåt sånt med honom att göra, han är ju bara en väldigt god vän till mig som jag typ har pratat med i säkert 10-12 år ända sen man var ute på vilda webben! 
Jovisst flirtar vi mycket med varandra men herregud, människan är gift och har 8 ungar.. hahaha.. Det är ju kompisflirt i mina ögon! 
 
Denise o Eric ska nog Gå och hyra film sen tror jag och det passar väl bra i detta vädret! 😀
Mysigt att bara sitta o glo film när det regnar och åskar utanför fönstret! 
 
Ha en fin kväll
see ya
❤️
 
 
 

Kommentera här: