Hat el kärlek?

Kan man verkligen ha så kluvna känslor när det gäller julen som jag har? 
Jag trodde på allvar att det skulle bli lättare detta året med mina känslor inför julen? 
Men näää trots att jag är ute i väldigt god tid med julklapparna (brukar vara två dagar innan självaste julafton annars) såå näää jag mår skitkasst även nu när jag är ute i god tid,, hatar alla stressade människor som finns överallt och ingenstans! 
Låååååååååånga köer överallt o jag har inte tålamod att stå i kö, då lägger jag varan jag ska köpa på närmsta möjliga hylla och går därifrån, hände flera gånger idag 😢 Jag ORKAR bara inte stå i kö en halvtimme för typ en vara!!! Man känner bara hur lixom tiden springer när man står där i den jävla kön! 
alltså jag klarar inte av julstressen i affärerna! alla är som några uppskruvade duracellkaniner eller nåt! 
Sen däremot älskar jag självaste julafton när man umgås med sina nära o kära och ser var och en packa upp dom förbannade julklapparna som man lixom haft ångest över sen i midsommar typ! 
idag har jag fan ont i huvet!! 
Kände mig fräsch när jag åkte hemifrån 
Haha... Det var DÅ det....😂
Nu har jag fasiken skallebang som heter duga o liknar väl mer död än levande, ja så känner jag mig i alla fall!! 
Julen tar helt enkelt knäcken på mig känns det som och det är lixom samma vida vareviga år! 
Trots att jag ändå är ute i god tid som sagt! 
Nu längtar jag till självaste julafton 😅😂
 
see ya ❣

Kommentera här: