Julafton

Gud vilken underbar julafton det har varit detta året, helt enkelt perfekt! 
Firade hemma hos Lisette med Jesper o Wilma, Denise och Eric oxå jag och Lisette då! 😌 
Vi började som vanligt med att äta lite sillbord innan Kalle anka började och Lisette hade dukat så himla fint! 💕
 
Riktigt mysigt var det! 
Sen drack vi glögg och kollade på Kalle anka och nya filmen som kommit till verkar vara bra så den skulle jag vilja gå och se med Wilma! 
Wilma fick förresten öppna en julklapp på en gång när vi kom, jag hade köpt en tomteklänniNg till henne som jag ville att hon skulle ha på sig och Gud så söt hon blev! 
Hon blev i alla fall glad för klänningen 💕
även jag fick öppna en liten julklapp från Lisette 😀
Denna fina almanacka full med snygga brandmän ... Haha..
 
Vi spelade lite spel och jag tror inte jag skrattat så mycket på flera år det var det roligadet spelet på länge och jag kan verkligen rekommendera det 
Ja denna julen slår helt klart alla andra jular ❤️
 
Nytt fint foto av Wilma ❤️💕😘
 
nu önskar jag ett gott slut på året 
 
 

Kommentera här: