Arg o skakar

Fyyyy f-n för vissa människor!!! 
Är så arg så jag skakar
vsrför skakar jag alltid när jag blir arg? 
jo när jag blir kränkt och illa behandlad och folk tror att dom kan leka med mig hur som helst... Då blir jag fan jävligt ilsken och därav skakar jag o det är väl ett tecken på att jag är riktigt riktigt arg! 
Jag skrev ett par meningens ord i alla fall o därefter har det varit tyst! 
Fan mår illa över vissa svin !!!
när man bara leker sig fram via andra människor, det är verkligen patetiskt! 
Tur att jag känner mig stark i mig själv just nu 😊
Ok nu har jag tänt upp alla ljusen här hemma, damsugaren har varit igång o torkat golven har jag gjort! 
Känner mig nöjd! 
Nu har jag bara en jobbig sak framför mig o där har jag verkligen ångest och har grämt mig för detta hela dagen, men allt är inte rosor, ibland måste man ta taggarna oxå 😞
och det får jag väl göra nu känns det som! 
Sjut mig! 
🔫
 

Kommentera här: