Gomorgon torsdag

sitter här i mitt kök nyss uppstigen med en Go kopp kaffe! 😊
Utanför fönstret ser det ut att bli en underbar dag med sol och då blir man bara så glad i kroppen! 
Har inga som helst planer på denna dagen för ovanlighetens skull, utan jag ska ta dagen som den kommer bara och bara göra det som faller mig in 😊
Hade ju dock behövt putsa mina fönster men som sagt, få se om det blir nån känsla för det under dagen.. Haha..
imorgon fyller stora dottra år och på söndag lilla dottra så måste ju fixa presenter till dom oxå 😊
Alltid lika svårt, o snacka inte om julklapparna....PHUU ...eländes elände varenda år för min del, det är mysigt med julen men absolut inte att springa runt och leta julklappar till alla! 
Den enda som egentligen är förståndig i vår fam när det gäller julklappar är ju Jesper, han har sagt av sig allt vad klappar heter... Både när det gäller att ge och få!  Men 😛 Jag tycker ändå att det är kul att både ge och få julklappar så egentligen är jag ju glaD att Denise o Lisette fortfarande gillar det, ja och lilla Wilma såklart som vi ska fira julen med detta året 😊
Men hon är oxå svår att handla till, hon har ju typ ALLT!! 
barn idag har ju faktist ALLT! 😅
Men men... Thats life! 
Nu ska jag fixa mig lite frukost här! 
 
See ya
 

Kommentera här: