Helt apropå helg

jahapp, så var denna helgen snart slut 😢 Men ok jag har ju min lediga dag imorgon i alla fall, så än kan man ju njuta lite till av sin ledighet! 😊
Helgen har väl annars varit helt ok, fick träffa en fb vän i fredags som var i Malmö och det var jättetrevligt och kul! 
Verkar som han fattat tycke för mig, och jodå jag fattade väl tycke för honom oxå, men känner ändå att jag nog bara vill ha det på ett vänskapligt plan, i alla fall börja med det, sen får man lixom se!? 
Känner att jag inte vill kasta mig in i något när jag inte kan vara 100 procent seriös. 
Jag sa det till honom via sms och vi är överens om att vara vänner, så får tiden helt enkelt avgöra det hela! 
Har ju haft lite otur med kärlek så det är klart att man får svårt att öppna upp sig med en gång! 
annars var han hur Go som helst, men ja vi får se tiden an helt enkelt! 
Det mmåste kännas rätt i hjärtat annars funkar det inte! 
Igår hämtade Jesper upp mig och vi hade en mysig dag hemma hos honom o wilma, var även och hälsade på Denise o Eric 😊
Kul att få träffa lille gubben (fågeln) 😂 Jättesöt är han! 
Jesper o jag ska ev boka en resa till gran canaria i mars, ska kolla lite på nätet imorgon! 
Känner för att resa nu faktist, det var längesen sist! 
 
Ikväll saknar jag smulan, Felix och nicko jättemycket 😢
Det går upp o ner hela tiden och idag är en typisk "ner" dag/kväll
skulle vilja ge mitt allt för att få se dom igen! Krama dom, pussa dom på nosen!  😢
 
Saknaden känns
 
Pjamasklädd o nu lite tv innan man lär 💤

Kommentera här: