Tvätten färdig o jag oxå..

Jahapp nu är jag klar med min tvätt och jag har fått på mig mina gosiga ullstrumpor 😅
Är dock fortfarande kall om fötterna, men hur är det nu? Har man kalla fötter så har man väl ett varmt hjärta? Eller gäller det bara händerna kanske? 
Känner mig helt färdig i hela kroppen ikväll och nu kommer jag nog bara bli sittandes i soffan resten av kvällen, sjukt sugen på glass förstås men den är slut och jag orkar bara inte cyckla och handla 😢
Måste tänka på att handla hem glass imorgon! 
Till middag idag blev det en varm macka, eller rättare sagt varm dubbelmacka 😌
Tjaa.. Middag o middag!!?? Haha... Kvällsmat får man väl kalla det! 
Smakade väl sådär gott, ingenting är egentligen gott när man sitter själv och äter 🙄
Jo glass  då ...meeeen..😬
Nope nu städa undan disken, sen bara dra filten om benen och bara sitta o slappa framför dumburken 🤑
 
❤️

Kommentera här: